新規会員登録

1配送あたり50,000円以上のお買い物で送料無料

ご利用案内

International Orders 海外発送

茶道具・和装カタログ

淡交社 実店舗のご紹介

淡交社 物販営業部 公式Instagram



商品カテゴリーCATEGORY

新規会員登録

1配送あたり50,000円以上のお買い物で送料無料

ご利用案内

International Orders 海外発送

茶道具・和装カタログ

淡交社実店舗のご紹介

淡交社 物販営業部 公式Instagram

2024年 06月
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30       
今日
2024年 07月
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31    

Facebook

淡交社

 



 
 International Orders  海外発送について           

 
  • Place an order (credit card payment)
  • An auto-reply e-mail will be sent
  • Another e-mail will be sent, including the international shipping fee and the estimated delivery date
(There are cases in which it may take a while before arriving, depending on the items. Please refer to each item page.)
  •  Kindly request a confirmation for the content by replying to the e-mail.
  • (When you agree)After the international shipping fee added to the total shopping amount due and the credit card payment went through completely, then the items are shipped
  • The e-mail showing the tracking number will be sent → Please wait until the arrival of the items.
  


 

1. Orders

2. Delivery Time, and Shipping fee

3. Tax free

4. Payment

5. Delivery address

6. Returns and exchanges

7. Membership registration


 

1.注文について



After your order is placed,【order number】is shown on the screen and the reply e-mail will be sent to you automatically.
If you don’t receive the e-mail, possible reasons are: “The order has not placed yet”, “Input errors of the e-mail address”, “The email is in the trash box”, etc.
When you don’t/can’t receive the e-mail, please contact us through “Contact”.



 

2.Delivery Time, and Shipping fee



<Shipping method>

We ship items by “EMS”
Some items are not deliverable for overseas. We appreciate your understanding in advance.


<Delivery time>

Delivery time by EMS changes depending on the area and the state/country’s current regulations.
Please refer to the website of Japan Post Group for the approximate delivery time.
https://www.post.japanpost.jp/int/index.html


<Shipping fee>

After your order is placed, we measure the total weight including packing materials and then the shipping fee is calculated.



<Scheduled delivery>

We are not able to make a delivery by your appointed date.


<How to trace>

After we ship the items, we will send you the e-mail with the tracking number.



 

3.Tax free



We do not accept.

 

4.Payment




With credit card use, please refer to the Terms of Service of each credit card issuer. (We cannot accept payments by other methods)
The following cards can be used.


(VISA・Master Card・JCB・AMERICAN EXPRESS) 


We accept only lump-sum payment
The payment is automatically withdrawn from your bank account based on the membership agreements of each credit card issuer.
Please ask your credit card issuer about the detail of the date your payment is processed etc.
Total amount of payment is as follows.


Total amount of items (tax included) + Shipping fee (tax included)



 

5.Delivery address



Please type your name and address “in English”.
Please select “海外(overseas)” at “都道府県”, and type “country” and “postal code” in “住所”.
Please leave “お名前フリガナ” and “郵便番号” 000-0000.



 

6.Returns and exchanges



Please contact us at the following within 7 days after arrival if you have different, damaged, or broken items.

”Contact” page
E-mail     sd@tankosha.co.jp
Tel          +81-75-432-5133


9:00-17:00 (Saturday, Sunday, and National holidays are closed)
The international call charge is paid by customers.



 

7.Membership registration



We take orders without membership registration. Please type all information in English.


 
 


ご注文から発送までの流れ
 
  • 注文をする(クレジットカード決済)
  • 注文完了の自動配信メールが届く
  • 当ショップから送料・配送日数(目安)のメールが届く
  (商品によりご用意にお時間がかかる場合がございます。詳しくは各商品ページでご確認ください)
  •   の内容に同意・不同意(キャンセル)のメールを返信する
  • (同意の場合),之荳僂気譴織レジットカード金額が修正され、商品が発送される
  • 荷物追跡番号が入った確認メールが届く→商品到着までお待ちください
  


 

1. 注文について

2. 配送・日数・送料について

3. 免税について

4. お支払い方法について

5. お届け先の入力について

6. 返品・交換について

7. 会員登録について





 

1.Orders



注文完了後に【注文番号】が表示され、ご登録のメールアドレスへ自動配信メールをお送りいたします。
メールが届いていない場合は「ご注文が完了していない」、「メールアドレスの入力間違い」、「メールがゴミ箱に振り分けられている」などの可能性がございます。
メールをご確認いただけない場合は、「お問い合わせ」よりご連絡ください。




 

2.配送・日数・送料について



<配送方法>

「EMS」にてお届けいたします。
一部商品(大型商品など)は海外への発送ができかねますので、あらかじめご了承ください。


<お届けにかかる日数>

EMSでの配送日数は、地域や情勢により変動いたします。
おおよその配達日数は日本郵便ホームページにてご参照いただけます。
https://www.post.japanpost.jp/int/index.html


<送料について>

商品確定後、商品に梱包資材の重量を加えた重さを量り、計算させていただきます。



<配送時間の指定>

海外配送の日時指定は承れません。


<追跡方法>

商品発送後、お荷物の追跡番号を記載した確認メールをお送りいたしますのでご確認ください。




 

3.免税について



非対応です。



 

4.お支払方法について



ご注文時に必要事項を入力し、クレジットカード決済を行ってください。
(その他の決済方法はご利用いただけません)
カードのご利用に関しましては、各カード会社発行の利用規約をお確かめの上、ご利用ください。
ご使用いただけるカードは次の通りです。


(VISA・Master Card・JCB・AMERICAN EXPRESS) 


お支払回数は「1回払い」のみとさせていただいております。
代金は各カードの会員規約に基づき、ご指定の口座から自動引き落としとなります。
引き落とし日等の詳細はカード会社へご確認ください。
お支払総額は以下の通りです。


商品代金の合計(税込)+送料(税込)




 

5.お届け先の入力について



お名前・ご住所は、『 英語 』で入力してください。
「都道府県」入力欄は「海外」を選択、「国名」と「郵便番号」を「住所」に入力してください。
郵便番号は「000-0000」にしてください。




 

6.返品・交換について



間違った商品が届いた、もしくは商品に欠品・破損などございましたら、商品到着後7日以内に下記までご連絡ください。

当サイト「お問い合わせ」ページ
E-mail     sd@tankosha.co.jp
Tel          +81-75-432-5133


日本時間 9:00-17:00 (土・日・祝 休)
国際電話の通話料はお客様ご負担です。




 

7.会員登録について



会員登録なしでもご注文可能です。情報はすべて「英語表記」で入力してください。




 

TOP